28 Kasım 2013 Perşembe

My non-fat latte help me, which one to choose?


Ye ye ye nereye kadar... İnce hallerimi özlüyorum...Yemeyi seven, sadece yaşamak için yiyenlerden olmayan ama keşke öyle olsaydım veya yiyip de kiloalamayanlardan olsaydım diyen ve bu cümle kadar karışık bir insanım :)

Tatlıya ve karbonhidrata karşı çok büyük bir zaafım var malesef.
Ayrıca emotional overeaterım :) Evet böyle bir terim varmış. Mutsuzluğumu ve sıkıntımı yemek krizlerinden çıkartıyorum. Hatta bazen o kadar çok yiyorum ki, küçük çocuklar gibi gece ağrıdan kıvrım kıvrım kıvranıp uyuyamıyorum :) Bu yüzden de sabit bir kilom malesef ki olmuyor.

Her ne kadar şu anki anlatımlarımdan bı kız obez heralde diye düşünseniz de, bir o kadar da içimde küçük bir Ebru Şallı var :) Sağlıklı yaşam ve beslenme konusu ilgi alanlarımdan biridir. Bu konuda çok araştırırım, çok okurum, her gün yeni bir şey öğrenmeye çalışırım. 


Yukarıda gördüğünüz üzere şu sıralar veya daha önce ünlü olan tüm doktor ve diyetisyenlerin kitapları kütüphanemin baş köşesinde yer almaktadır. Hepsinin de methodları farklı olduğu için, açıkçası biraz kararsız kaldım. Aslında her birini deneyip, hangisinin en çok işe yaradığını görmek faydalı olabilir ama ben de o sabırın olmadığını biliyorum:)

Non-fat lattem hangisi sence? Önce hangisi diyette latte içmeme izin veriyor galiba ona bakmalıyım :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder