27 Kasım 2013 Çarşamba

New Beginnings...



Şu sıralar Christmas ruhu her yeri sarmakta iken, ben de her zaman yapmak isteyip, ertelediğim blogumu sonunda  oluşturmaya karar verdim. Her zaman yılın bu aylarında toffeenut latte içerken, bu sene hayatıma yeni anlamlar ve tadlar katan gingerbread lattemi blog ismim olarak şereflendirmeyi görev bildim:) Gingerbread aslında benim eski tutkularımdan biriydi. 2008 senesinde İsveç'e exchange için gittiğimde Annas'ın pepparkakorunu (isveçce zencefilli kurabiye demek) kutularca bitirmişliğim vardır. Bu sene Starbucks toffeenut latte almaya gittiğimde bir de ne göreyim, gingerbread latte çıkarmışlar. Hemen yeni tutkum oldu ve toffeenut latteyi aldattım:)


Evet bu kadar hikayeyi anlatma sebebime gelince, artık gingerbread lattem bana blog yolculuğumda arkadaşlık yapacak. Siz de bize katılır mısınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder