21 Aralık 2013 Cumartesi

This week's events featuring my latte:)

Yeni yıla çok az kaldı... 2013 benim için tam anlamı ile felaket bir yıldı. Hastalıklar, talihsizlikler, yalnızlıklar, yanlış seçimler... Daha ne olsun diyorsunuz herhalde :) 2014'ü sabırsızlıkla bekliyorum ama bir yandan da ayağım hala iyileşmedi, neyse moralimizi bozmuyoruz, pesimistliği bir kenara bırakıyoruz:) Kar kış, doğumgünü kutlamaları, iş toplantıları, alternatif tedaviler bu haftanın gündemleri arasında idi:)

Günüm tabiki lattemi yudumlayarak ve kepekli pufumu yiyerek başladı...

Manzaram ise böyle başladı...
Böyle devam etti...

Ben karı çok seviyorum :) Bütün gün çalışmayıp karı izleyebilirdim:)
Bu güzel günün devamında ise arkadaşımın evine süpriz doğumgünü kutlaması yapmaya gittik:)
Gerçi canım arkadaşım bizim geleceğimizi bildiği için hazırlıklarını yapmıştı bile...
Christmas çayımız ise Gülşah tarafında yapılmakta :)
İçinde neler var neler; ıhlamur, papatya, karanfil, çubuk tarçın, havlıcan, elma...
Pastamızı üflerken...
Cumartesi günü hazırlıkları başlar... Hava çok soğuk...
Önce kuzenimle caddede kahve içmece :)
Sonra Fenerbahçe Midpoint'te ilkokul arkadaşlarım ve müstakbel eşiyle buluşmaca...
ve gecemiz Kalamış Develi Balık'ta Burcucuğum doğumgünü ile biter:)
Pastamız Divan Patisserie'den... 
Haftaiçi ise bitmek bilmeyen bileğimdeki kemik ödemi için başka bir çare denedim.
Gidemediğim ve çok özlediğim spor salonuma Matrix diye bir alet gelmiş. Spor hocam ödem için faydalı olabileceğini düşündüğü için bana tavsiye etti, ben de denemek istedim:)
Tüm hücrelerimizin yaşamları boyunca ritmik bir titreşim halinde olmaları gerçeğinden hareket eden Matrix Ritim tedavisi, herhangi bir hastalık halinde, ritimlere bağlı bulunan metabolik süreçlerin değişikliğe uğraması hatta kaybolmaları durumunda bu ritimleri tekrar aktive etmekte ve tekrar kendi normal/sağlıklı ritimlerine kavuşana kadar yeniden adapte etmekteymiş. 
Uygulamaya gelince resimde gördüğünüz aletin ucu önce yaralı bölgeden uzakta bir yerden başlanarak (benim bacağımdan başlandı) deri üzerinde gezdiriliyor. Alet titerşim vererek bölgenin bir süre sonra uyuşmasını sağlıyor. Ayrıca masaj yapma etkisi de var ki işin en hoşuma giden tarafı oldu. Umarım iyileşmemde de etkisi olur:)
Haftaiçi ise Pendik Greenpark Oteli'nde satış konferansımız vardır. Bütün hafta yeme içmece ve sunum dinleyerek geçti ve tabi diyet de güme gitti:)

Tatlılar beni yoldan çıkaran ah o tatlılarrrrr:))
Yemek sonrası foto çekinmeceler :)
Bir ceket üç outfit olarak beni resimlerde göreceksiniz. Zincir detaylı tweet ceketime bayılıyorum. Her durumda kurtarıcım oluyor. Resimlerden malesef çok detaylar belli olmuyor. Bundan sonra daha detaylı fotolar çekmeye özen göstereceğim:)
Ceket : Twist 
Çizgili penye : Massimo Dutti
Fermuar detaylı tayt pantalon : Beymen Club
Kolye : Beymen Club
Ayakkabı : Hotiç

Ve formalarımız:)
Konferansın konsepti futbol ve takım olmaktı, bu yüzden de hepimize forma dağıtıldı.
En sonunda Pril'in yüzü ile de tanışmış olduk. Açelya Akkoyun yeni yüzümüz olarak karşımızda...
Fairy vs Pril Power önümüzde test edildi.
Sonuç Pril Power, Fairy'i döver :)
Akşam galaya hazırlanırken...
Ceket : Twist
Elbise : Beymen 
Kolye : Beymen Club

Mezeler... Fava, humus, muhammara, acılı ezme ve cacığa bayılıyorum :)
Geceden fotoğraflar...
Gecenin son kaçamağı tabi ki tatlı... :)
Ertesi gün toplantılar devam ediyor...
Ceket : Twist
Kazak Elbise : Mango
Çizme : İnci


Sizi yeni parfümüm ile tanıştırmak istiyorum. Bütün hafta beni kokusu ile yalnız bırakmadı.
Orkide, vanilya, abanoz ağacı ve portakal aroması ile mükemmel bir etki yaratmamı sağlayan Roberto Cavalli Nero Assoluto...
Parfümüm ile beraber Body Shop'un yeni yıl için çıkardığı üç serinin el kremi de beni iyi hissettirenlerdendi. Ginger sparkle'ı alacaktım sadece ama vanilya bliss ve cranberry joy'a da bayılınca üçünden de aldım:) Bunlar ek olarak kokusuna tam anlamıyla vurulduğum Chocomania duş jelinden de aldım. Hediye veya sadece kendinizi şımartmanız için Bodyshop'a uğramanızı öneririm. Mükemmel hediye paketleri, yılbaşı hediyesi olarak yakınlarınızı eminim sevindirecektir.
Yazımı Bergman Goodman'in muhteşem New year vitrini ile bitirmek istiyorum. Sizce de mükemmel değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder