8 Aralık 2013 Pazar

Wish List for 2014!!

Önümüzdeki hafta Aralık ayı ve ben bu ayı çok seviyorum... Ayın özellikle son günleri hem bulunduğumuz yılı değerlendiriyorum hem de önümüzdeki yıl için dileklerde bulunup, tabi ki bir wish list oluşturuyorum :) Peki o sene wish listimdekiler olmaz ise ne yapıyorum ? Bir sonraki senenin wish listine tekrar ekliyorum ve diyorum ki belki de doğru zaman bu zaman, hiç olmazsa da olmamasında da bir hayır vardır diye düşünüyorum ama tabi bir yandan da her sene tekrar tekrar ekliyorum :)
Tüm listeyi ay sonunda yapıyorum ama şimdiden kıyafet ve çanta olarak bu sene aşık olduklarımı ve listeme eklenecekleri sizinle paylaşmak istiyorum.

  • Celine çanta


                 

                                        

  • Valentino ayakkabı




  • Balmain siyah deri ceket, Joseph ve Saint Laurent deri pantalon






  • Louis Vuitton çanta ve cüzdan     
  
                                               


  • Adidas by Stella McCartney ve New Balance spor kıyafetleri


                  


  • Stella Mccartney çanta




  • Christian Louboutin ayakkabı


 


  • Etro gömlekler



  • Proenza schouler çanta



  •  Kenzo göz desenli elbiseler ve Isabel Marant bot 



  • Markus Lupfer Kazaklar

  • Hurom Slow Juicer




  • Göz şeklinde kolye veya bilezik 



Şimdilik aklıma gelenler bunlar oldu ama bu liste bitmez...:) 2014 hepimizin isteklerinin gerçekleştiği bir sene olsun inşallah...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder